Lekce

CARDIO BOX

Spojení cardia a posilování vám zajistí jak úbytek váhy tak i zpevnění problémových partií vašeho těla. Lekce se skládá z 25-ti minutového cardia s prvky boxu a 30-ti minutového posilování zaměřeného na břicho a zadek. Na lekci nepotřebujete žádné pomůcky. Lekce je vhodná pro začátečníky i pokročilé.

Kruhový trénink

Vysokointenzivní intervalové cvičení, při kterém se na cca 10-12 stanovištích procvičí celé tělo. Základní interval je 30 sekund, pak následuje krátká 10-15 vteřinová pauza. Cviky na jednotlivých stanovištích jsou voleny tak, aby se po sobě vždy procvičovala jiná partie těla

BODY BALANCE

Pomalé cvičení zdravotního charakteru, zaměřené na odstranění bolestivosti zad, protažení a posílení problematických svalových skupin a zlepšení pohyblivosti kloubů. 

Core

Jedná se o typ tréninku určený pro posílení středu těla. U core tréninku se většinou využívají statická cvičení, která jsou prováděna ve výdrži od 15-60 s. Tyto cvičení vedou k zapojení hluboko uložených stabilizačních svalů. Vhodnými pomůckami jsou balanční podložky, gymnastické míče, bosu, TRX a overbally. Core trénink je vhodný pro všechny věkové kategorie i výkonnosti. Při správném cvičení dochází k odstraňování různých svalových disbalancí, k odstranění bolesti zad, k obnovení správného držení těla. Primárním cílem core tréninku je zpevnění středu (jádra) těla. Při tomto sportovním tréninku dochází k posilování hlubokého svalového systému, tedy svalů, které při běžném posilování do činnosti nezapojíte. Core trénink také pomáhá preventivně předcházet zraněním při sportovním výkonu (pohybu), bolestem v zádech, zlepšuje držení těla a posiluje svaly pánevního dna.

HIIT

High-Intensity Interval Training, tedy vysoce intenzivní intervalový trénink, je účinný nástroj k podpoře kardiovaskulárního systému a redukce váhy při zachování stávající svalové hmoty či jejího minimálního navýšení. Jedná se o vědou podpořený trénink, a to i přesto, že zabere pouze krátký čas. Tento typ tréninku je strukturován na cca 30 minut intervalového cvičení, pak následuje posilování břicha a následné protažení, což je doba, kterou může za den obětovat každý z nás:) Vysokointezivní intervalový kardio trénink bortí veškeré mýty - s ním neplatí, že tělo spaluje až po 30minutové aktivitě, že krátké cvičení nemá cenu, anebo že se při cvičení musíte vyčerpat. Tuto metodu samozřejmě prozkoušely vědecké studie, když porovnávaly dvě skupiny cvičící střední a vysokou intenzitou. Výsledek? Cvičení podle metody HIIT ukázalo za pár týdnů až šestkrát větší úbytek tuku než při cvičení střední intenzitou.

Cvičení s dětmi

Na těchto lekcích jsou děti v motivující, avšak ne soupeřivé atmosféře, kde rozvíjejí nejen své fyzické dovednosti, ale i sebevědomí mezi novými kamarády. V neposlední řadě si budují pozitivní vztah k pohybu a sportu. Lekce zahrnuje rozcvičení a zahřátí organismu, dále pokračuje pohybové cvičení s pomůckami a na závěr se dostáváme do rytmu hudby. Přijď se s námi pobavit a zábavnou formou si vybít energii. Těšíme se!   

Těhotenské cvičení

Vhodné pro těhotné ženy od 24. týdne těhotenství. Kurzy nabízíme dohromady, avšak můžete navštěvovat i jen jednu vybranou část kurzu. Možnost čerpání příspěvků pojišťovny. 15:00 - PRYCHOPROFLYXAE - teoretická příprava k porodu 16:00 - TĚHOTENSKÉ CVIČENÍ - buďte fit i v těhotenství